მეხუთე კლასი



 კომპლექსური დავალების ბარათი უცხოურ ენაში

 

საგანი:    ინგლისური ენა

ძირითადი რესურსი: სახელმძღვანელი

იუნიტი:  მეხუთე One world, different world

კლასი: V

 

სამიზნე ცნება/ცნებები:    ზეპირი მეტყველება

შედეგების/ინდექსი: ზეპირი კომუნიკაცია

(შედეგები: 1, 2, 3, 4, 13, 14)

 

·         ქვეცნებები/საკითხები:          

·         საკომუნიკაციო სიტუაცია: one world , different world

·         სასაუბრო თემა: one world , different world

        მიზანი:,სასწავლო მიზნებით შედგენილი (დიდაქტიზებული) ტექსტი

 

მიკროფუნქციები : აღწერა,თხობა

 

 

 

 

საკვანძო შეკითხვა :

·         როგორ ავღწერ სამყაროს , რომელშიც ჩემი საყვარელი ცხოველი ცხოვრობს?!

·         რომელ ნასწავლ ლექსიკას გამოვიყენებ ფაუნასთან  და  ატმოსფერულ მახასიათებლებთან მიმართებაში?

·         როგორ მოვამზადო პრეზენტაცია?

 

 

 

კომპლექსური დავალების პირობა :

·         მოამზადე პრეზენტაცია სლაიდის ან პოსტერის სახით;

·         აირჩიე შენთვის საყვარელი ცხოველი , აღწერე და ისაუბრე მის საცხოვრებელ პირობებზე,  გაავლე პარალელი სხვა ცხოველთან რომელიც ცხოვრობს განსხვავებულ გარემოში;

·         ყურადღება გაამახვილე ზედსართავი სახელების ხარისხების გამოყენებაზე

 

 

პრაქტიკული რჩევები, რეკომენდაციბი მოსწავლეებისთვის:

დავალების შესრულებისას:

·         ჩამოწერე ზედსართავი სახელები  და მისი ხარისხები,რომელიც დაგეხმარება  შენს მიერ არჩეული ცხოველის და მისი საცხოვრებელი გარემოს აღწერაში; large- larger, the largest; beautiful- more beautiful, the most beautiful’ hot-hotter- the hottest...etc.

·         გამოიყენე ნასწავლი ლექსიკა მეხუთე პარაგრაფიდან- დაიხმარე „wordlist”-ი;  ( სადაც სრულად არის პარაგრაფის ლექსიკური მასალა მოცემული);

                                                                                                                                             

 

დავალების დასრულების შემდეგ ისაუბრეთ:

·         ნამუშევრის წარდგენის შემდეგ ისაუბრე რა სტრატეგიები გამოიყენეთ/რა ნაბიჯები გადადგით დავალებაზე მუშაობის სხვადასხვა ეტაპზე; რას გააკეთებდით განსხვავებულად ახლიდან რომ იწყებდეთ კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა

 

 

                                                                                                         .                                                                                                                      

 

 

 

29.03 პირველი გაკვეთილი :

·         ზედსართავი სახელების გაცნობა ხარისხების წარმოება ;

·         შესაბამისი დავალბების შესრულება; ( ზედსართავის სახელების გამოყენებით/ ფორმების სხვაობის სხვაობის ხაზგასმა)

31.03 მეორე / მესამე გაკვეთილი :

·         სახელმძღვანელოდან ცხოველების გაცნობა და მათი საცხოვრებელი პირბობების ( ტექსტის მოსმენა/ განხილვა ნასწავლი ზედსართავი სახელების ხარისხების...)

·         ნასწავლი ზედზართავი სახელების გამოყენება პრაქტიკულ სავარჯიშოებში.

05.04- მეოთხე გაკვეთილი :

·         საყვარელი ცხოველის შესახებ მახასიათებლების ჩამოწერა/ აღწერა

07.04 მეხუთე / მეექვსე გაკვეთილი :  პრეზენტაცია

 

შეფასების რუბრიკა :

1.     საუბრობს საყვარელ ცხოველზე -1 ქ

2.     აღწერს მის საცხოვრებელ პირობებს -1 ქ

3.     ავლებს პარალელს სხვა ცხოველთან რომელიც ცხოვრობს სხვა პირობებში- 2 ქ

4.     იყენებს ნასწავლ ზედსართავი სახელების ხარისხებს ტექსტის შესაბამისად- 1 ქ

5.     პრეზენტაციის წარსდგენის შემდეგ საუბრობს პრეზენტაციის მომზადების დროს წააწყდა თუ არა სირთულეებს 1 ქ;

6.     საუბრობს გაუმჯობესების გზებზე თუ თვლის საჭიროდ - რას შეცვლიდა- 1 ქ

საბოლოო ქულა გამოითვლება დაგროვებული ქულა : 7 * 10

 

No comments:

Post a Comment