კომპლექსური დავალების ბარათი უცხოურ ენაში
საგანი: ინგლისური ენა ძირითადი რესურსი: სახელმძღვანელი
იუნიტი: მეხუთე One world, different world კლასი: V
|
სამიზნე ცნება/ცნებები: ზეპირი მეტყველება შედეგების/ინდექსი: ზეპირი კომუნიკაცია (შედეგები: 1,
2, 3, 4, 13, 14)
|
·
ქვეცნებები/საკითხები: ·
საკომუნიკაციო სიტუაცია: one world , different world ·
სასაუბრო თემა: one world , different
world მიზანი:,სასწავლო მიზნებით შედგენილი (დიდაქტიზებული) ტექსტი
მიკროფუნქციები : აღწერა,თხობა
|
საკვანძო შეკითხვა :
·
როგორ ავღწერ სამყაროს , რომელშიც
ჩემი საყვარელი ცხოველი ცხოვრობს?! ·
რომელ ნასწავლ ლექსიკას გამოვიყენებ
ფაუნასთან და ატმოსფერულ მახასიათებლებთან მიმართებაში? ·
როგორ მოვამზადო პრეზენტაცია?
|
კომპლექსური დავალების პირობა : ·
მოამზადე
პრეზენტაცია სლაიდის ან პოსტერის სახით; ·
აირჩიე
შენთვის საყვარელი ცხოველი , აღწერე და ისაუბრე მის საცხოვრებელ პირობებზე, გაავლე პარალელი სხვა ცხოველთან რომელიც ცხოვრობს
განსხვავებულ გარემოში; ·
ყურადღება
გაამახვილე ზედსართავი სახელების ხარისხების გამოყენებაზე
|
პრაქტიკული რჩევები, რეკომენდაციბი მოსწავლეებისთვის: დავალების შესრულებისას: ·
ჩამოწერე ზედსართავი სახელები და მისი ხარისხები,რომელიც დაგეხმარება შენს მიერ არჩეული ცხოველის და მისი
საცხოვრებელი გარემოს აღწერაში; large- larger, the largest; beautiful- more
beautiful, the most beautiful’ hot-hotter- the hottest...etc. ·
გამოიყენე ნასწავლი ლექსიკა მეხუთე პარაგრაფიდან-
დაიხმარე „wordlist”-ი; ( სადაც სრულად არის პარაგრაფის ლექსიკური
მასალა მოცემული);
დავალების დასრულების შემდეგ ისაუბრეთ: ·
ნამუშევრის წარდგენის შემდეგ ისაუბრე რა სტრატეგიები
გამოიყენეთ/რა ნაბიჯები გადადგით დავალებაზე მუშაობის სხვადასხვა ეტაპზე; რას გააკეთებდით
განსხვავებულად ახლიდან რომ იწყებდეთ კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობას
.
|
29.03 პირველი გაკვეთილი :
·
ზედსართავი სახელების გაცნობა ხარისხების წარმოება ;
·
შესაბამისი დავალბების შესრულება; ( ზედსართავის სახელების
გამოყენებით/ ფორმების სხვაობის სხვაობის ხაზგასმა)
31.03 მეორე / მესამე გაკვეთილი :
·
სახელმძღვანელოდან ცხოველების გაცნობა და მათი საცხოვრებელი
პირბობების ( ტექსტის მოსმენა/ განხილვა ნასწავლი ზედსართავი სახელების ხარისხების...)
·
ნასწავლი ზედზართავი სახელების გამოყენება პრაქტიკულ
სავარჯიშოებში.
05.04- მეოთხე გაკვეთილი :
·
საყვარელი ცხოველის შესახებ მახასიათებლების ჩამოწერა/
აღწერა
07.04 მეხუთე / მეექვსე გაკვეთილი : პრეზენტაცია
შეფასების რუბრიკა :
1.
საუბრობს საყვარელ ცხოველზე -1 ქ
2.
აღწერს მის საცხოვრებელ პირობებს
-1 ქ
3.
ავლებს პარალელს სხვა ცხოველთან რომელიც
ცხოვრობს სხვა პირობებში- 2 ქ
4.
იყენებს ნასწავლ ზედსართავი სახელების
ხარისხებს ტექსტის შესაბამისად- 1 ქ
5.
პრეზენტაციის წარსდგენის შემდეგ საუბრობს
პრეზენტაციის მომზადების დროს წააწყდა თუ არა სირთულეებს 1 ქ;
6.
საუბრობს გაუმჯობესების გზებზე თუ თვლის
საჭიროდ - რას შეცვლიდა- 1 ქ
საბოლოო ქულა გამოითვლება დაგროვებული
ქულა : 7 * 10
No comments:
Post a Comment